Tisková zpráva: Spor o zadání maturitní úlohy lze vyřešit zveřejněním dat

ilustrační foto by University of the Fraser Valley (flickr.com) (CC BY 2.0)

Dohadování, zda zadání úlohy č. 11 v maturitním testu z matematiky poškodilo, či nepoškodilo žáky, může ministerstvo školství ukončit snadno a rychle Praha, 24. května 2019 – Probíhající polemika mezi Oldřichem Botlíkem z iniciativy Maturitní data – odtajněno a Eduardem Fuchsem

Oldřich Botlík: Každý z obou správných výsledků úlohy 11 mohli maturanti napsat bez porozumění

ilustrační foto by Radio Alfa (flickr.com) (CC BY-NC-SA 2.0)

Přečtěte si text Oldřicha Botlíka, který popisuje, v čem spočívá potíž s úlohou 11 didaktického testu z matematiky v rámci letošních maturit. Kolem nejednoznačného zadání úlohy se již víc než týden vede diskuse, kterou můžete sledovat ZDE. Nejprve několik slov

Odpověď Eduarda Fuchse na otevřený dopis Oldřicha Botlíka

ilustrační foto by European Girls' Mathematical Olympiad EGMO 2017 (flickr.com) (CC BY-NC 2.0)

Publikujeme reakci Eduarda Fuchse, člena Nezávislé odborné komise MŠMT pro posouzení maturitního testu z matematiky, na otevřený dopis, který nám k uveřejnění zaslal Oldřich Botlík z iniciativy Maturitní data – otevřeno. Předmětem jejich sporu je maturitní úloha 11 z didaktického

Otevřený dopis Oldřicha Botlíka Eduardu Fuchsovi a Josefu Kubátovi

"MI7B9853.jpg" by St. Andrew's School (DE) is licensed under CC BY-NC-SA 2.0

Publikujeme otevřený dopis Oldřicha Botlíka z iniciativy Maturitní data – odtajněno, který vyzývá Eduarda Fuchse a Josefa Kubáta, aby vzali zpět svá vyjádření v diskusi o nejednoznačném zadání úlohy 11 v maturitním testu z matematiky. Podle Oldřicha Botlíka je třeba,