Odebírat komentáře
Upozorňovat mě na
guest
8 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vít Pátek
Vít Pátek
7 years ago

Za 8 měsíců problémy regionálního školství teprve objevit, ještě k tomu jen pět z nich (byť celkem důležitých), a dospět jen k tomu, že jsou sděleny veřejnosti bez konkrétních záměrů, jak se s nimi vypořádat (nemluvě o informaci, že už alespoň něco bylo uděláno), není zrovna vrcholný výkon.

Radek Sárközi
Radek Sárközi
7 years ago

Také jsem čekal mnohem více… :-(

Zdeněk Bělecký
Zdeněk Bělecký
7 years ago

Úzkým profilem záměru je jeho (ne)důvěryhodnost. Falešné proklamace a prázdné fráze o prioritě a významu vzdělání a kvalitě školství posloucháme z úst různých politiků dvacet let, realita je ovšem opačná. Proč bychom tomu právě TEĎ měli uvěřit?

Zdenek Slejška
Admin
7 years ago

Jedním z důvodů může být to, že se tak neděje v období před volbami a za druhé, že se podařilo ministru Fialovi zajistit účast předsedy vlády. Samozřejmě vše může být otázka chvilky, ale každopádně to směrem k veřejnosti vysílá důležitý signál, který bychom neměli bagatelizovat, ale naopak jej podporovat. Bez toho se politika nezmění. Pokud politici budou permanentně kritizování i za tyto světlé chvíle, příště si to rozmyslí. Nebuďme škarohlídy, vzpomeňme na období před rokem, tehdy bylo opravdu ve školství ouvej.

Zdeněk Sotolář
Zdeněk Sotolář
7 years ago

Zaštítit desatero změn tak slabým předsedou vlády není zárukou ničeho. I když je jasné, že ministr Fiala nemá v tomto na výběr.

Radek Sárközi
Radek Sárközi
7 years ago

Jen připomínám, že Fiala ani předseda vlády nešli večer do pořadu Hyde Park toto desatero představit či konkretizovat. To jim na něm asi příliš nezáleží…

Radek Sárközi
Radek Sárközi
7 years ago

Možná bych těm dvěma pánům jejich slova uvěřil, kdyby byl rozpočet školství každý rok vyšší o 10 miliard.

Radek Sárközi
Radek Sárközi
7 years ago

Pokud MŠMT chce snížit administrativní zátěž škol, proč dělá pravý opak? Nutí učitele předělávat ŠVP vydáním nového RVP ZV, jenž neobsahuje žádné podstatné změny, které by vedly k zlepšení výuky…