Podcast

#4 - O wellbeingu s Lenkou Felcmanovou



Co vlastně znamená slovo wellbeing? Jak s ním pracovat ve školách? Dá se "pohoda" nějak měřit? A co u dětí sledovat, pokud máme pocit, že u nich je wellbeing ohrožený? Hostem dalšího dílu EDUcastu je místopředsedkyně České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání Lenka Felcmanová. Máte námět na téma nebo tip na hosta podcastu? Pište na pavla.lioliasova@eduin.cz



#3 - O testech a testování s Jiřím Münichem



Proč jsou přijímací zkoušky ve vzdělávacím systému problém? K čemu může pomoct, když Cermat zveřejní pilotáže testů k přijímacím zkouškám? A proč není dobře, že právě jednotné přijímací zkoušky jsou ovlivňujícím okamžikem pro další život dítěte podle toho, na jaké škole skončí? Nejen na tyto otázky Veronice Sedláčkové odpovídá Jiří Münich, který se věnuje problematice testování a statistických modelů.



#2 - O svobodné hře s Petrem Danišem



Jaké jsou základní podmínky svobodné hry dětí? Proč je dobré, když je při hře necháme riskovat? A proč má být herní průvodce neviditelný? V druhém dílu EDUcastu Pavla Lioliasová s ředitelem vzdělávacího centra Tereza Petrem Danišem o svobodné hře dětí. Máte námět na téma nebo tip na hosta podcastu? Pište na pavla.lioliasova@eduin.cz



#01 - Návrat dětí do škol s Miroslavem Hřebeckým



Je možné zhodnotit po pár dnech návrat dětí do reálných tříd? Na co by se teď učitelé u školáků měli zaměřit? A proč je při vyrovnávání nerovností po návratu žáků do lavic důležité i neformální vzdělávání? V prvním díle EDUcastu moderátorka Veronika Sedláčková rozebírá téma návratu žáků do škol s programovým ředitelem EDUin Miroslavem Hřebeckým.