- AI dětem
- AISIS: Minimalizace šikany a ART
- Co je čtenářská gramotnost, proč a jak ji rozvíjet? (RVP.cz)
- Čtenářské kluby (Nová škola)
- Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT)
- Desegregace.cz (PAQ Research)
- Formativní hodnocení (Edukační laboratoř)
- Formativní hodnocení je skvělý nástroj pro lepší učení (článek EDUin, 6. 12. 2016)
- Hejného matematika (H-mat)
- Inkluze v Krnově ve spolupráci se zřizovatelem školy (článek NPI, 7. 2. 2023)
- Jak jsme zaváděli dílny čtení ve třídě a ve škole (článek v Řízení školy, 12/2022)
- Nabídka podpory a kurzů (revize ICT RVP v ZV) (MŠMT)
- NPI ČR: Podpora společného vzdělávání v praxi – sekce pro zřizovatele
- Pomáháme školám k úspěchu
- Sedm zásad učitele matematiky Tomáše Chrobáka, vítěze Global Teacher Prize 2019 (EDUin)
- SOFA: dříve ČOSIV (Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání) a její program 4R
- Střední článek MŠMT, Facebooková skupina
- Testování matematiky u dětí, které prošly Hejného výukou matematiky (Nadace ČS)
- Týmy duševního zdraví (Eduzměna)
- Vzdělávání především (EDUin)
- Wellbeing: rozšířená definice Partnerství pro vzdělávání 2030+
- Začít spolu
- Webový portál pro učitele ZŠ: sekce Čtenářská gramotnost (Abeceda)