Co nového na blozích EDUin: jak zlepšit prospěch romských žáků, škola versus firma, konference pro podnikatele i akademiky

1. 3. 2014
EDUin
coblogy_z

Podívejte se na nové příspěvky na našich blozích. Dozvíte se, jak může estetická výchova přispívat k prospěchu romských žáků, zda je možné řídit školu jako firmu, co se studenti naučí psaním pro Wikipedii a co nového se chystá na poli spolupráce podnikatelů a akademiků.

  • Pomoc potřebují romské děti i pedagogové. Iveta Millerová, ředitelka komunitního centra Chánov, hovoří o svých zkušenostech s rozšířenou výukou estetické výchovy pro romské děti. Podpora pedagogů a spolupráce s rodiči se příznivě projevily na výsledcích žáků. Na videoblog se podívejte ZDE.
  • Je škola jako firma? Nová blogerka na webu EDUin Monika Stehlíková, učitelka češtiny a francouzštiny na pražském gymnáziu, porovnává školu a podnik. Pojmenovává, co našim školám chybí a co by potřebovaly k efektivnějšímu fungování. Podrobněji si přečtěte ZDE.
  • Proč studenti píší Wikipedii. Karel Drbal, vysokoškolský pedagog z Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy vyzdvihuje přínosy psaní pro Wikipedii. Studenti se díky psaní učí dobře formulovat, provádět kvalitní rešerše a využívat zdroje. Na videoblog se podívejte ZDE.
  • Spolupráce podnikatelů s akademiky. Jan Veselý, organizátor EduFóra, kde se setkávají zájemci o inovace ve vzdělávání, mluví o možnostech propojování podnikatelské a akademické sféry. Jednou z nich je konference PracademiCon, jejíž druhý ročník se letos připravuje. Na videoblog se podívejte ZDE.

 

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.
 

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články