Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 20. 4. – 26.4. 2015
Témata týdne: Stálá konference asociací ve vzdělávání (SKAV) zveřejnila Desatero vzdělávání (Česká škola). Pozoruhodně vyspělá výpověď teenagera o tom, jak mohou fungovat školy; a o tom, jak výrazně se mění přístup řady rodičů ke vzdělávání (TEDx, Aj, titulky). Diskuse České středoškolské unie o státních maturitách má mediální odezvu: pochybnosti o povinné maturitě z matematiky (HN). Mikuláš Bek, rektor Masarykovy univerzity, říká, že bakalářský titul je tím, čím dříve bývala maturita (HN). Česko jako ráj montoven s reálnou predikcí, že to tak zůstane (z cyklu Rozhovor Britských listů pro Regionální TV). Zajímavý pohled průmyslníka na vzdělávání nabízí Jiří Grund: automatizace a motivace (HN).
Výrok týdne:
„Žák má čip. Vstupuje do školy na základě čipu. Když si nečipne na začátku a pustil by na čip dalších deset žáků, těch deset žáků nebude zaregistrováno v třídnici,“ Marcel Chládek představuje důležitá opatření v rámci digitalizace vzdělávání.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)