Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Na webu eduin.cz najdete sérii článků a videí, která přibližují zkušenosti cizinců se vzděláváním v České republice. Vyplývá z nich, že česká škola upřednostňuje známky a výsledky před motivací.
Praha, 6. prosince 2013 – Děti cizinců přicházejících do České republiky to ve škole nemají lehké. Musí se potýkat s jazykovým handicapem, přičemž škola jim jen výjimečně umí poskytnout potřebnou podporu. Překážkou je i pojetí školství, které vyzdvihuje fakta oproti dovednostem a klade důraz na výkon a známky. Učitelům pracujícím s cizojazyčnými žáky chybí metodická podpora, osnovy i výukové materiály. Pro školy je navíc obtížné sehnat na tuto výuku peníze.
Obsah čtyř příspěvků na stánkách eduin.cz shrnujeme:
Co jsme k tématu publikovali:
Ochgerel Altangerel z Mongolska, řekla: „První dva měsíce jsem absolutně nevěděla, proč chodím do té školy a co dělám. Neuměla jsem tehdy vůbec nic. Tak jsem si musela najít systém, jak se naučit jazyk“
Nancy Engelen, Holanďanka žijící v České republice, řekla: „Naše děti žijí tady, potřebují umět dobře česky, tak by jim škola měla pomoct. Od toho snad je, ne?“