Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Orientace vzdělávání na průmysl, jak je představila koaliční smlouva ČSSD, ANO a KDU-ČSL, je nešťastná. Vzdělání není pro budoucí vládu prioritou. V koalici zvítězil technokratický pohled na vzdělávání.
Praha 13. prosince – EDUin komentuje koaliční smlouvu ČSSD, ANO a KDU-ČSL.
Tomáš Feřtek, tiskový mluvčí EDUin, řekl: „V prioritách vlády, jak jsou popsané v koaliční smlouvě, není o vzdělávání ani slovo. Pokud jde o konkrétní opatření: kromě obecného příslibu vyšších platů pro učitele tu je jenom příslib rozvoje a podpory technických oborů a učňovského školství. Nic proti duálnímu vzdělávání, ale to opravdu není klíčový problém, který by mohl zlepšit kvalitu vzdělávání. Koalice jako by nám říkala, že ji tato oblast nezajímá a žádná opravdu podstatná opatření nepřipravuje. O tom, co by učitelům pomohlo a co připravuje současné vedení ministerstva školství, jako by ani nevěděla. Nelze to hodnotit jinak, než jako jednoznačné podlehnutí technicistnímu pohledu na školství, které je typické především pro představitele průmyslu a velkých firem. Koalice jako by říkala, že nic netuší o tom, kam se vzdělávání v moderní společnosti vyvíjí a co je pro jeho rozvoj potřeba.“