Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 24. 11. – 30. 11. 2014
Témata týdne: SŠ v Jihočeském a Libereckém kraji nejeví zájem o pilotáž jednotných přijímaček, tři gymnázia v Královéhradeckém kraji účast odmítla kvůli kolizi s právní odpovědností ředitele za přijímačky (Deník.cz). Překlad 10 znaků digitálně zdatného učitele publikoval Ondřej Neumajer (PedF UK), (převzala Česká škola), který se mimochodem vyjádřil k úspěchu českých dětí v testování informační gramotnosti ICILS 2013: škola za to nemůže. ČR patří podle evidence OSN k 10 zemím, které doposud nezakázaly tělesné tresty dětí. Parodie na zpravodajství o údajné „tragické domácí maturitě“ reaguje na nejasný smysl státních maturit. Sedmdesátiletou historii školních jídelen v českém školství rekapituluje historik Martin Franc (ČT), relativně největší změnou je možnost volby jídla. Článek o protestech dětí v USA proti „zdravým obědům“ dokumentuje, jak silnou zbraní jsou technologie, možnost okamžitého audiovizuálního záznamu a ochota dětí je využívat. O složitosti predikovat vývoj na pracovním trhu a tipy na výběr školy je článek Aktuálně.cz. Národní rada pro vzdělávání? Existuje dobrá i špatná varianta, shodli se panelisté na Kulatém stole SKAV a EDUin.
Výrok týdne:
„Suma sumárum, ta škola zkrátka něco do sebe má. Ten chemismus tam prostě je, ať už si Štefflové a jiní proroci říkají, co chtějí. Přiznat jim ovšem musíme, že naše ministerstvo panuje krutovládou bezkonkurenčních nesmyslností. (…) Bylo by chucpe chtít po školách, aby připravovaly do života generaci 21. století, když jim kraluje tak rigidní a nedynamická instituce. Petr Jakubčík, student gymnázia PORG.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)