Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Při příležitosti XXIV. výroční konference konané 15.–16. 9. 2016 na Pedagogické fakultě JčU v Č. Budějovicích byly již tradičně uděleny ceny za výzkumné publikace vydané v předchozích dvou letech. Oceněni byli tito autoři a autorské týmy:
V kategorii článek cenu získal Karel Starý a Veronika Laufková za studii Kde žáci v polovině základního vzdělávání selhávají při porozumění čtenému polemickému textu (Pedagogika, 65,4, 392-412). Plný text zde
V kategorii monografie byly oceněny dva týmy: autorský kolektiv vedený Ivou Stuchlíkovou a Tomášem Janíkem za knihu Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy (Brno: Masarykova univerzita 2015), plný text zde;
a autorský kolektiv vedený Davidem Gregerem, Jaroslavou Simonovou a Janou Strakovou za knihu Spravedlivý start? Nerovné šance v předškolním vzdělávání a při přechodu na základní školu (Praha: Pedagogická fakulta 2015), plný text zde.
V juniorské kategorii byla cena udělena Miroslavu Jirečkovi za monografii Vývoj vyučovacího předmětu dějepis v letech 1918–2013 (Brno: Masarykova univerzita 2014), plný text zde
Porota letos pracovala ve složení Martin Chvál, Jiří Mareš, Petr Najvar, Jana Poláchová Vašťatková, Jan Průcha a Klára Šeďová.
Blahopřejeme oceněným a děkujeme členům poroty.
Dominik Dvořák
za výbor ČAPV