Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
financování škol, maturity, Barvy života (názory proti a ty druhé), sborník Variant Dobrá škola 21. století, inkluze v USA možná – a u nás?, soutěž CEMACH
„Vliv počtu žáků ve škole na kvalitu výsledků a života ve škole není jednoznačný. Velké školy pro teenagery s několika tisíci dětmi nejsou dobré, ale na druhou stranu školy, kde jsou žáků na druhém stupni jen desítky nebo první stovky, mají také problémy se zajištěním kvality vzdělávání, aprobovanosti sboru, vybavení odborných učeben apod. Je třeba říci jasně: slučování malých škol (pozor, stále mluvím o školách vyšších než první stupeň!) není jen otázka peněz, jak se říká v médiích. Slučování škol může být cesta k vyšší kvalitě, např. vyšší aprobovanosti, zajímavější nabídce výběrových předmětů a volnočasových aktivit.“ Dominik Dvořák v bloguna www.eduin.cz