Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
reforma financování regionálního školství, novela vysokoškolského zákona, čerpání
dotací ESF, chytře „dělaná“ soutěž o nejlepší školní časopis
„Převážná část úloh, které budou žáci řešit v květnu, bude jednoduchá a bude testovat jen jednu dovednost. Část úloh bude ale určená pro žáky, kteří by test udělali za deset minut a pak by se jen nudili. Kdyby celý test byl jen na úrovni minima, nic bychom se nedozvěděli o tom, co mohou ještě dál rozvíjet jedničkáři nebo dvojkaři. (…) Reálně to bude zhruba tak, že podle toho, jak úspěšný bude žák v první polovině testu, se mu do druhé poloviny vyberou buď zase jen úlohy z minimálního standardu, nebo (pokud těch lehkých vyřešil velkou většinu) i úlohy obtížnější.“
Petr Suchomel z ČŠI o plošném testování v rozhovoru pro LN