Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

EDUcast #41 – O (nejen) administrativní zátěži ředitelů základních škol s Jakubem Fischerem

Přibližně 25% vlivu školy na učení dětí je možné připsat kvalitě ředitele jakožto pedagogického lídra. Většina ředitelů ZŠ v ČR (97%) ale uvádí, že na pedagogické vedení nemá dost času, protože se musí věnovat nepedagogické administrativě, uvádí studie zaměřená na roli ředitelů škol.

Čeští ředitelé a ředitelky mateřských a základních škol toho dělají víc, než by sami chtěli. Ukazuje to nová studie Partnerství pro vzdělávání 2030+ s názvem Více času na pedagogické vedení školy prostřednictvím efektivního zajištění nepedagogických činností. Čím ředitelé tráví nejvíc času? A jak by mohlo do budoucna fungovat mezi školami takzvané sdílení služeb? Nejen o tom si s moderátorkou Veronikou Sedláčkovou povídal spoluautor studie a děkan Fakulty informatiky VŠE Jakub Fischer.

Na spotify poslouchejte zde:

IMG_5009_1
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články