Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Jak budeme učit wellbeing –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Kulatý stůl SKAV a EDUin

Praha, 10. února –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Zveme vás na Kulatý stůl SKAV a EDUin na téma Jak budeme učit wellbeing: jak souvisí s učením dětí a jak je začleněn do RVP ZV. Akce proběhne toto úterý 11. února od 17 hodin online.

image (4)

Diskutovat budou:

  • Lenka Felcmanová / Society for All
  • Zdeňka Juklová / průvodkyně škol a školních týmů
  • Eva Matějková / Tři učitelky, Učitel naživo, ZŠ Trnka
  • Anežka Tetřevová / Based
  • Dana Ticháčková / Učitelská platforma, 26. ZŠ Plzeň
  • Petr Chaluš / Národní pedagogický institut

Otázky:

  • Jak souvisí wellbeing s učením dětí?
  • Jak je wellbeing začleněn do rámcového vzdělávacího programu (RVP ZV), který určuje, co a jak se děti mají učit od roku 2027? Co se proměnilo oproti předchozímu RVP ZV?
  • Jaké jsou zkušenosti s propojováním konkrétního vyučovacího předmětu a tématu wellbeingu?
  • Co mohou školy i školská správa udělat pro podporu wellbeingu ve škole a co by pomohlo ke zlepšení?
  • Můžeme na úrovni školy i vzdělávacího systému vyhodnocovat, zda revidované RVP vytváří lepší podmínky pro wellbeing ve škole?
logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články