Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Koncem května jsem začal učit ve škole ITStep. Jedním z mých prvních kurzů je kurz programování nejen v JAVě, ale následně se budeme věnovat i databázím a webových technologiím.
Učí se dvakrát týdně od 18 do 21h. Počítá se s tím, že student stejný čas věnuje domácímu studiu. Asi tušíte, že je velký rozdíl učit žáky na střední škole a již dospělé, několik let pracující lidi.
Rád bych upozornil na několik rozdílů. Zásadní rozdíl je v tom, že dospělí studenti si zapsali kurzy proto, aby si zvýšili svojí kvalifikaci, případně se jedná přímo o rekvalifikaci. Zaplacené peníze berou jako investici. Toto ovlivňuje jejich přístup ke studiu a na mne to klade jiné nároky, než při učení na střední škole. Má příprava, co do počtu úloh, musí být násobně vyšší. Potřebuji na lekci 6-8 úloh, různě obtížné, aby se někteří zdatnější studenti nenudili. Musím být opatrnější, jak můj výstup působí na studenty.
…
Celý článek na blogkantora.cz