Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Čím dál více rodičů očekává od škol partnerské jednání a otevřenou komunikaci. EDUin přichází s novým seminářem, který školám poradí, jak na to.
Praha 12. února – Seminář nazvaný „Škola otevřená rodičům, rodiče otevření škole“ společnosti EDUin ukazuje školám, jak komunikovat a spolupracovat i s problémovými rodiči. Za pomoci zkušeného psychologa a pedagoga si učitelé a učitelky prakticky vyzkouší způsoby konstruktivní komunikace, která prospěje vztahům školy s rodiči a umožní jim lépe řešit problémy.
Za jednáním rodičů nemusí být zlá vůle. Leckdy přesně nerozumějí tomu, co a jak ve škole probíhá, potřebují se poradit, nebo sdělit učitelce své představy a podněty. I když své názory či nespokojenost ne vždy sdělují adekvátním způsobem, je na učitelích, aby dokázali reagovat věcně a profesionálně. Praktická cvičení učitelům umožní vyzkoušet si různé modelové situace a vhodný způsob komunikace.
Výchozím bodem semináře bude autoevaluace školy a její práce. Za pomoci lektora účastníci uvidí školu „zvenku“ tak, jak se jeví veřejnosti. Díky tomu budou mít lepší přehled o tom, kde se škole v komunikaci s rodiči daří a kde je potřeba změna.
Seminář se bude věnovat následujícím tématům:
Lektorem semináře je PhDr. David Čáp, psycholog a speciální pedagog, který působí na Filosofické fakultě UK a věnuje se otázkám chování a komunikace, mimo jiné i v souvislosti se šikanou. Zúčastněným učitelům a učitelkám umožní zažít komunikační situace z pozice rodičů, kteří přicházejí s dotazem nebo problémem, nabídne jim případovou studii a možnost diskuse nad jejich dotazy.
Do budoucna EDUin chystá seminář založený na podobném modelu, který bude určený rodičům a tomu, jak věcně a konstruktivně komunikovat se školou.
Vztahům a spolupráci rodiny a školy se dlouhodobě věnuje projekt Rodiče vítáni, jehož web můžete navštívit ZDE. Aktivitu dětí směrem k místní komunitě podporuje projekt Extra třída, v jehož rámci třídní kolektivy uskutečňují vlastní projekty obohacující lokální život. Projekty si prohlédněte ZDE.
První seminář Škola otevřená rodičům, rodiče otevření škole se koná 14. března v Praze.
Přihlásit se na něj můžete ZDE.
Miroslav Hřebecký, manažer vzdělávání, EDUin, řekl: „Roste počet aktivních rodičů, kteří očekávají, že s nimi školy budou jednat jako se svými klienty. Ne každá škola ale dokáže brát rodiče jako sobě rovné partnery a z toho pramení mnohá nedorozumění. Náš seminář pomáhá učitelům a ředitelům vcítit se do pocitů druhé strany a ukazuje cestu z vyhrocené komunikace směrem k vzájemnému respektu.“