Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Se zájmem jsem si přečetl články o tom, že zástupce ombudsmana a Česká školní inspekce potvrdila, že se v mateřských školách nemají děti nutit spát. Zejména proto, že sám jsem rodičem. Rád bych na začátek mého komentáře uvedl dvě vyjádření ze dvou článků, které byly k tomuto tématu publikovány:
K těmto komentářům přidávám i komentář ze svého pohledu:
Je to také otázka nastavení vztahu škola – dítě – rodič – platné zákony pro ZŠ a MŠ. Kolik tisíců komentářů bude muset ombudsman dát? Kolik tisíců dobrozdání tazatelům bude dávat Česká školní inspekce? A proč ona? Je to jednoduché. Stačí, abychom my rodiče, učitelé a ředitelé škol dodržovali a hlavně dále rozvíjeli demokratické nastavení školství. Co kdyby ombudsman například rozhodl o tom, že učitel ZŠ nemůže bez dohody s dětmi a rodiči nutit děti doma dělat domácí úkoly? No samozřejmě, že zcela bez dohody učitel nemůže nutit děti dělat domácí úkoly, v zákoně domácí úkoly nejsou ani zmíněny. Nepotřebujeme snad ombudsmana a ČŠI, aby nám došlo, že škola je „naše“ a je o spolupráci – učitele, dítěte a rodičů.