Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Před rokem odstartovala půlroční kampaň Česko mluví o vzdělávání, která spolu s odborníky a veřejností zkoumala, k čemu máme vzdělávání a jaké cíle si máme klást.
Praha 21. ledna – Připomínáme výročí kampaně, která se pokusila oživit zájem veřejnosti o vzdělávání a nasměrovat debatu od každodenních témat, jako je testování, státní maturita či nedostatek míst ve školkách, k obecnějším otázkám po smyslu a cílech vzdělávání v moderní společnosti. EDUin připravuje projekty navazující na výsledky kampaně a také webový balíček, který shrne její průběh i témata a nabídne je pro inspiraci veřejnosti i novému ministrovi školství.
17. ledna 2013 začala kampaň velkou akcí nazvanou Audit vzdělávání. Akci si můžete připomenout prostřednictvím videa, kde osobnosti z řad pedagogů, podnikatelů, úředníků a pracovníků nevládních organizací vysvětlují, čím vzdělávání a školy přispěly k jejich úspěchu v profesním i osobním životě.
klikněte pro odkaz na video z Auditu vzdělávání
Na základě výsledků a hlavních myšlenek kampaně EDUin pracuje na těchto projektech:
Internetový balíček se závěry kampaně bude obsahovat shrnutí jednotlivých diskusí, přehled všech akcí v rámci kampaně, odkazy na newslettery, články a videa z kampaně i závěry s návrhy opatření, které by mohlo realizovat ministerstvo školství. To už pracovalo s těmito závěry při přípravě Strategie rozvoje vzdělávání do roku 2020. Balíček pro ministra, který doručíme po jeho jmenování do úřadu, bude na webu dostupný i všem zájemcům z řad veřejnosti.
Zdeněk Slejška, ředitel EDUin, řekl: „Pro nás byly závěry kampaně důležitým impulsem pro další činnost. Rozhodli jsme se popularizovat učitelskou profesi, hledat propojení mezi formálním a neformálním vzděláváním, podporovat inkluzi a hledat cesty, jak posilovat školy hlavního vzdělávacího proudu ve schopnosti vzdělávat co nejširší spektrum žáků. Doufáme, že souhrn z debaty podobně inspiruje i ministerstvo školství při přípravě vzdělávací politiky pro příští čtyři roky.“