Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
V otázce podpory učitelů a inkluze postupuje ministerstvo školství v rámci Strategie pro vzdělávání 2020. Provedení ale v některých případech vzbuzuje pochybnosti. Státní maturita z matematiky a přijímací zkoušky na SŠ táhnou vzdělávací systém zpět.
Praha, 1. září 2016 – Ministryně školství představila na setkání s profesními a expertními organizacemi ze sféry vzdělávání priority následujícího školního roku. Mezi nimi dominuje navýšení platů učitelů, kariérní řád, státní maturita z matematiky. Poprvé by také měly proběhnout povinné přijímací zkoušky na SŠ. Důležité bude sledovat adaptaci škol na nové podmínky poskytování podpory dětem se speciálními vzdělávacími potřebami.
EDUin předkládá přehled a hodnocení jednotlivých priorit školního roku.
Bob Kartous, vedoucí komunikace EDUin, řekl: „Jde o dílčí kroky, které v řadě případů skutečně pohnuly doposud zdánlivě nehybnými objekty v krajině vzdělávání. Jde především o inkluzi a platy učitelů. V některých případech, jako třeba řešení nedostatku a kvality učitelů, by ministerstvu slušelo více vynalézavosti. Nevidět, že omezení přístupu k učitelství na absolventy pedagogického studia efektivně brání rozvoji vzdělávání v ČR, je důkazem určité krátkozrakosti. Mlčení okolo pedagogických fakult vzbuzuje otázku, zda je rozvoj učitelství do budoucna myšlen vážně.“