Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Motto „Bez vzdělání není perspektiva“ nelze rozporovat. Jednostranný akcent podpory učňovského školství ale perspektivu nevytváří.
Praha, 21. září 2016 – Cíl zachovat „oborovou rozmanitost středního školství s důrazem na chybějící učňovské a technické profese“ je hlavní prioritou vzdělávací politiky KSČM. Bezodkladnou potřebu reformy učňovského školství ale program nezmiňuje. Podpora sportu na nejnižší úrovni a podpora organizací pracujících s mládeží jsou podstatnými prvky rozumné vzdělávací politiky.
EDUin předkládá hodnocení politických programů hlavních politických seskupení před krajskými volbami 2016. Z hlediska vzdělávání jsou kraje důležitým spojníkem mezi státem a koncovými příjemci této veřejné služby. Kraje přímo zřizují střední školy a doposud výrazně ovlivňují financování celého regionálního školství. Následuje hodnocení programu KSČM:
Pozitiva:
Negativa:
Co chybí:
Bob Kartous, vedoucí komunikace EDUin, řekl: „KSČM představuje některé důležité návrhy. V některých ohledech je ale patrné, že KSČM nebere v úvahu současný vývoj a stav vzdělávání v ČR. Ve srovnání s ČSSD je však vzdělávání přiznána důležitost a návrhy nejsou konkrétní.“