Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
maturity, výsledků žáků na ZŠ, zpráva OECD, reforma vysokého školství
„Jsem si nejistá v tom, co lze v rámci vzdělávání současnosti, ve 21. století, považovat za podvádění a co naopak za prokazování dovedností, které jsou pro současnou gramotnost důležité. Zejména tehdy, očekává-li se od studentů, že budou schopni aplikovat vyhledávání na internetu a schopnost orientovat se ve změti informací, které tam mohou najít.“ Ann Michaelsonová, norská učitelka, která se účastní pilotní verze závěrečné středoškolské zkoušky s přístupem na internet (čtěte v článku Maturita s přístupem na internet už i v Norsku)