Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 24.2.–2.3.2014
Témata týdne: Čtení kompenzuje nerovnost, dá se škola řídit jako firma?, další kulatý stůl o učitelské kvalifikaci, vítězové soutěže Umíš učit-ukaž se, případy učitelů bez diplomu budou řešit komise, proč je nutné dát šanci romským dětem, nový seminář EDUin o komunikaci s rodiči, nejlepší univerzita na světě, otevřenost o sexu do škol nepatří, jsou dnešní mladí hloupější?, konference o inkluzi, VŠE povede nová rektorka, hra podporuje abstraktní uvažování, milionové rezervy na MŠMT, gender ve škole, setkání v DOXu o vzdělávání mimo školu, ojedinělý web prostredoskolaky.cz.
Výrok týdne:
„Odcházím ze schůzky ve škole se sebevědomím na nule. Když jsem v minulosti doučovala, šlo většinou o děcka ‚z dobrých rodin‘. Stačilo jim protřepat hlavy, uspořádat znalosti, tuhle něco doplnit, tady párkrát vysvětlit, zadat domácí úkoly, procvičit opakované chyby, ještě jednou vysvětlit a poslat k přijímačkám. … Tady jsem sotva začala a už mám pocit, že stojím v pohyblivém písku.“ Dobrovolnice Lucie Vaškeová o první zkušenosti s doučováním romského žáka.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)