Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 12.- 18.5. 2014
Témata týdne: Výsledky maturitních testů a písemek, Jiří Zlatuška o maturitě i školném, konec limonád a chipsů ve školách, platy učitelů poskočí o 1%, nové Perpetuum, Feřtek o Klausovi jr., Německy mluvící Praha v podání gymnazistů, do školství jde moc peněz, videoblog o technickém vzdělávání, z reklamky zpátky do školy, LEGO hledá inovace v učení hrou, vozíčkáři mohou jen do čtvrtiny škol, spolužáci přes půl planety, mladí vědci radí ministrům.
Výrok týdne:
„Co se vlastně změnilo či nezměnilo [ve výchovných ústavech? Po návštěvě ústavu v Králíkách říkáte, že ‚přílišné sblížení mezi chovanci a zaměstnanci atmosféře nepomůže‘, že ‚chovanci nabudou dojmu, že si mohou vše dovolit‘. Od vás, bývalého učitele a poté místopředsedy Výboru pro vzdělávání, vědu, kulturu a lidská práva mne to velmi překvapuje. Jak si, prosím, představujete výchovu dítěte a pubescenta, který nemá mít bližší vztahy se svými vychovateli? Na čem jiném může být založena výchova než na přátelském a blízkém vztahu, který umožňuje mladšímu identifikovat se s dospělým?“ Petr Václav, režisér filmu Marian, v otevřeném dopise ministru Chládkovi
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)