Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 6.–12. 5.
státní maturity a recenze testů, plošné testování dětí na základních školách začíná, kde se daří inkluzivní vzdělávání, pokračuje hlasování, co mají umět děti v 9. třídě – tentokrát vybíráme profily absolventů, na připomínkování standardů základního vzdělávání je čas již jen do 15. května (semináře k standardům zde)
„Tradiční paradigma počítačového ověřování výukových výsledků již pravděpodobně dosáhlo maxima svých možností a stále obtížněji reaguje na požadavek ověřování kompetencí pro 21. století. Na obzoru se objevují zcela nové možnosti, které přinášejí technologie. Budoucnost patří analýze veškeré činnosti, kterou žák v rámci studia bude prostřednictvím technologií dělat. Princip je podobný hodnocení založenému na portfoliu (…).“ Bořivoj Brdička na téma schopnost technologií ověřovat výukové výsledky žáků (Spomocník, www.rvp.cz)