Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 27. 2. – 5. 3.
„Lidé žijí a budou žít ve velice složitém světě, kde jsou důležité nejen jazyky, ale i gramotnost ekonomická, sociální, politická a informační. A když mluvíme o základním a středním školství, tak to je poslední chvíle, kdy se tyto znalosti a dovednosti k těm lidem mohou dostat, pokud se jim nedostanou od rodičů. Teprve po tomto se mohou začít řešit zájmy byznysu a toho, kolik bude muset investovat do vzdělání nově najatých pracovníků,“ vysvětluje Daniel Münich, proč je třeba omezit specializované obory a dát přednost gymnáziím a technickým lyceím (Český rozhlas Plus).
V jednacím sále Senátu představil EDUin svůj letošní Audit vzdělávacího systému. Jako již tradičně jsou jeho těžištěm analytické texty, které se zaměřují na aktuální problémy vzdělávacího systému. V letošním roce se audit zaměřil na kapacity škol, adaptaci ukrajinských žáků, nedostatek učitelů a na problematický koncept posuzování školní připravenosti (zde). Vedle toho mapuje důležité události minulého roku. V části Události je možné vrátit se den za dnem k důležitým momentům ve světě vzdělávání, a to až k 1. lednu 2020. Z těch, které si do této části auditu našly cestu za rok 2022, vybíráme:
Našli jste v článku chybu? Napište nám prosím na korektor@eduin.cz.