Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
maturitní písemky, generálka testování u konce, učitelé mohou využít Norské fondy pro svoje další vzdělávání
„Pro některé školy je RVP jen kus papíru (a stejně tak ŠVP). (…) Kde je jistota, že by to s tímto dokumentem bylo jiné? Jinými slovy: nebylo by lepší zapracovat vše podstatné do RVP a tlačit tak na školy, aby s tímto dokumentem začaly lépe pracovat? Tím naznačuji, že mi tento dokument připadá zbytečný. Také mám z dokumentu pocit, že by to opět mohl být papír, který propadne až k učitelům a naloží jim další povinnosti – samozřejmě aniž by se nějak dotkl „těch horních vrstev“ – mám na mysli vysoké školy, které se věnují přípravě učitelů; zřizovatele, kteří ředitelům nakládají další a další tabulky; ředitele, kteří pro samé papírování nemají čas cokoli ve výuce na své škole ovlivnit. Nemělo by se tedy začínat na všech frontách? Bohužel toto z dokumentu podle mého moc nevyplývá.“ Citát z diskusního příspěvku Pavlíny Hublové (17. 6., 19:11:27 hod.) k dokumentu Strategie základních gramotností, kterou k diskusi na RVP.cz předložilo MŠMT