Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 24.–30. 6.
Prohlášení Petra Fialy po setkání s Jiřím Rusnokem; závěry kampaně Česko mluví o vzdělávání a nové projekty EDUin; nové vydání publikace Education at a Glance 2013; Průzkum rizikového chování českých dětí v prostředí internetu; Staňte se hostitelskou rodinou pro zahraniční studenty.
„K odevzdanosti žáků přispívají také úlohy, které dostávají. Třeba tahle z letošního maturitního testu jen předstírá vztah k realitě: Káď na ryby tvaru válce s podstavou o obsahu 14 000 cm² má objem 600 litrů. Káď je naplněna vodou pouze do tří čtvrtin. V jaké výšce ode dna (s přesností na centimetry) je vodní hladina? A) 13 cm, B) 32 cm, C) 44 cm, D) 57 cm, E) v jiné výšce. I kapr v té kádi se divil, proč autor namísto počítání nestrčil do vody tyčku, když už odměřil vše ostatní!“
Oldřich Botlík v článku Povodeň jako matematická inspirace rozebírá, proč studenty matematika často nebaví, a říká, že důvodem je odtažitost řešených příkladů od reálného života