Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 7.-13.4.2014
Témata týdne: O co jde Skutečně zdravé škole, novela zákona – řešení jen částečné, chystá se konference Úspěch pro každého žáka, nové číslo časopisu o inkluzi, NIQUES plýtvá veřejnými penězi, úskalí tabletů ve výuce, karetní hra o Věstonické venuši, připněte odznak oblíbenému učiteli, co dokážou mladí lidé, jak se vede školákům, co neumějí česky, tvrdší postihy učitele neochrání, pražským vysokým školám hrozí útlum, otevírá se Lektorská akademie, M. Šimáček: Inkluze je nezvratný trend, psycholožka radí rodičům školáků, univerzita pro hračičky.
Výrok týdne:
„Mně v tomhle ohledu dalo nejvíce tříleté studium waldorfské pedagogiky a další navazující semináře a kurzy, kterých je během roku 2-3 týdny, a kromě toho spousta hodin samostudia. … Čas, který mohou učitelé [magisterskému] studiu věnovat, jako víkendy a prázdniny, tak ten já využít nemohu, protože se starám o [postiženou] dceru. Teď například studuji roční kurz pro koordinátory školních vzdělávacích programů, který je plně e-learningový. Tahle forma je pro mě přijatelná. Ale to, co nabízejí pedagogické fakulty jako kombinované studium, to je pro mě neschůdné.“ Jana Petrů, učitelka na waldorfské základní škole Jinonice, v medailonu natočeném pro kampaň „Chci učit“.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)