Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Co nového na blozích EDUin: jak zlepšit prospěch romských žáků, škola versus firma, konference pro podnikatele i akademiky

1. 3. 2014
EDUin
coblogy_z

Podívejte se na nové příspěvky na našich blozích. Dozvíte se, jak může estetická výchova přispívat k prospěchu romských žáků, zda je možné řídit školu jako firmu, co se studenti naučí psaním pro Wikipedii a co nového se chystá na poli spolupráce podnikatelů a akademiků.

  • Pomoc potřebují romské děti i pedagogové. Iveta Millerová, ředitelka komunitního centra Chánov, hovoří o svých zkušenostech s rozšířenou výukou estetické výchovy pro romské děti. Podpora pedagogů a spolupráce s rodiči se příznivě projevily na výsledcích žáků. Na videoblog se podívejte ZDE.
  • Je škola jako firma? Nová blogerka na webu EDUin Monika Stehlíková, učitelka češtiny a francouzštiny na pražském gymnáziu, porovnává školu a podnik. Pojmenovává, co našim školám chybí a co by potřebovaly k efektivnějšímu fungování. Podrobněji si přečtěte ZDE.
  • Proč studenti píší Wikipedii. Karel Drbal, vysokoškolský pedagog z Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy vyzdvihuje přínosy psaní pro Wikipedii. Studenti se díky psaní učí dobře formulovat, provádět kvalitní rešerše a využívat zdroje. Na videoblog se podívejte ZDE.
  • Spolupráce podnikatelů s akademiky. Jan Veselý, organizátor EduFóra, kde se setkávají zájemci o inovace ve vzdělávání, mluví o možnostech propojování podnikatelské a akademické sféry. Jednou z nich je konference PracademiCon, jejíž druhý ročník se letos připravuje. Na videoblog se podívejte ZDE.

 

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články