Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Zveme vás na lednový program EDUpointu na Staroměstském náměstí, který sídlí v Pražském kreativním centru. V Akváriu se bude tentokrát bude diskutovat třaskavé téma víceleých gymnázií, v Peďáku+ se zaměříme na to, jak se postarat o učitelský hlas a další týden bude následovat Učitelský večer. Otevřená třída byla tento měsíc z organizačních důvodů zrušena. Newsletter EDUpointu s programem na prosinec si můžete v pdf stáhnout ZDE. Těšíme se na Vás!
Každé druhé úterý v měsíci od 17 do 19 hodin. V lednu se setkáme v úterý 9. ledna.
Diskusní setkání otevřené všem, kteří mají zájem se dozvědět něco nového z oblasti vzdělávání. Chceme propojovat akademiky, učitele, zástupce neziskovek, byznysu, státní správy a samosprávy. Diskuse má specifický formát tzv. Akvária, ve kterém se diskutuje uvnitř kruhu a ostatní mají možnost naslouchat a případně vstupovat do diskuse v rámci pravidel. Jde o uspořádání zvyšující efektivitu a přehlednost debaty.
9. ledna, 17:00 – 19:00
Máme zrušit víceletá gymnázia? Jaký je jejich skutečný podíl na segregaci na základních školách? V čem pomáhají a v čem škodí vzdělávacímu systému.
Hosté:
Jana Straková, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání PedF UK
Daniel Hůle, Člověk v tísni
Lenka Štěpánová, Česká středoškolská unie
Petr Bannert, ředitel odboru středního a vyššího odborného vzdělávání a institucionální výchovy
moderuje: Bob Kartous, EDUin
Každé třetí úterý v měsíci od 17 do 19 hodin. V lednu se setkáme v úterý 16. ledna.
Peďák+ je nabídkou pro studenty učitelských oborů různých fakult. Chceme jim zprostředkovat další zkušenosti z praxe. Obsahem setkání budou například workshopy na téma hlasové výchovy, psychohygieny, řešení případových studií (dítě či třída s problémem), praktické tipy a triky do výuky.
16. ledna, 17:00 – 19:00
Peďák+: Jak se postarat o učitelský hlas? Během workshopu se zaměříme na nejdůležitější pracovní nástroj každého lektora nebo učitele, na HLAS. Seznámíme se s tím, jak hlas funguje a co mu napomáhá ke znělosti. Praktickými cvičeními budeme aktivovat dechové svaly a rozezníme hlasivky. Budeme na svém těle zkoumat, kde se nám hlas tvoří a co mu pomáhá ke znělosti. Poradíme se, jak předcházet poruchám hlasového projevu. Workshop povede Jana Kožnarová, zpěvačka a lektorka hlasových dílen pro lektory, pedagogy i veřejnost.
Každé čtvrté úterý v měsíci od 17:30 (!) do 19 hodin. V lednu se setkáme v úterý 23.ledna.
23. ledna. 17:30 – 19:00
Učitelský večer, věci, co můžu využít zítra v hodině.
Učitelský večer je setkání všech, kdo se od sebe navzájem chtějí učit, jak učit. Přijít může kdokoliv – učitelé, studenti, zájemci o vzdělávání. Během večera vystoupí 4-5 řečníků s krátkým příspěvkem (max. 10 minut) následovaným diskuzí. Příspěvky jsou předem připravené, musí vycházet z vlastní praxe prezentujícího a jsou zaměřené na praktické aktivity, metody, přístupy – cokoliv „co můžu použít zítra v hodině“.