Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Jak by měli být učitelé zapojeni do formulování vzdělávací politiky?

11. 1. 2018
EDUin
37710676334_6e20f8cda4_z

Přijďte na Kulatý stůl SKAV a EDUin, který se koná 18. 1. od 14.00 do 16.00 na Pedagogické fakultě v Praze. Pozvánku ke stažení najdete ZDE, událost na facebooku ZDE.

Diskutovat se bude o tom, jaké zapojení učitelů do formulování vzdělávací politiky dnes systém umožňuje? Jak by to mělo ideálně vypadat? Jakou formou má probíhat odborná diskuze mezi učiteli? Co přináší do vzdělávací politiky a jaká jsou případná související rizika? Jakou vizi rozvoje vzdělávání prosazují existující organizace zastupující pedagogy? A jak to souvisí se vzdělávacími potřebami dětí a mladých lidí? Jak je plánují do budoucna hájit? A koho považují učitelé za experty a partnery ve vzdělávání?

Pozvání do diskuse přijali:

  • František Dobšík / předseda, ČMOS pracovníků školství
  • Petra Mazancová / předsedkyně, Učitelská platforma
  • Martin Odehnal / předseda, Asociace speciálních pedagogů ČR
  • Michal Řezáč / předseda, Asociace učitelů občanské výchovy a společenských věd
  • Janek Wagner / viceprezident, Pedagogická komora

Diskusi moderuje:

  • Kryštof Vosátka / Učitel naživo
logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články