Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Kulatý stůl na téma Provázející a uvádějící učitel: Chystaná podpora budoucích a začínajících učitelů

21. 3. 2023
EDUin
Screenshot-from-2023-03-13-09-58-48

Zveme vás na Kulatý stůl SKAV a EDUin, který se bude konat ve čtvrtek 23. března od 14 do 16 hodin online. Tématem březnové debaty bude chystaná podpora budoucích a začínajících učitelů a učitelek. Debatu můžete sledovat zde.

Cílem kulatého stolu je hledat odpovědi na otázky:

  • Jakou roli hrají provázející a uvádějící učitelé v přípravě a podpoře nových učitelů?
  • Co mají tyto pozice společného a v čem se naopak liší?
  • Co by mělo být náplní jejich práce?
  • Jaká podpora dnes těmto pozicím chybí a jaký to má dopad?
  • Co nového přináší projednávaná novela zákona o pedagogických pracovnících a jaké další změny MŠMT plánuje?
  • Jak a kdy se změny projeví v praxi?
  • Jakou podobu bude mít pokusné ověřování systému podpory provázejících učitelů od příštího školního roku?

Účastníci panelové diskuse:

  • Jan Berki, poslanec
  • Jakub Drbohlav, MŠMT
  • Daniel Jandačka, Asociace děkanů PedF ČR, PdF OU
  • Blanka Pravdová, Učitel naživo
  • Markéta Sochovská, Začni učit
  • Luboš Zajíc, Asociace ředitelů ZŠ, ZŠ Pečky

moderuje: Dana Ticháčková, Učitelská platforma

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články