Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Kulatý stůl SKAV a EDUin: Jednotné přijímací zkoušky ve světle koronaviru

21. 1. 2021
EDUin

Zveme vás na Kulatý stůl SKAV a EDUin věnovaný podobě přijímacích zkoušek na střední školy v době koronavirové pandemie a dlouhodobé distanční výuky. Debata se koná online 28. ledna od 14.00 do 16.00 ZDE. Pozvánku s dalšími informacemi najdete ZDE.

Cílem kulatého stolu je hledat odpovědi na otázky:

  • Jsou jednotné přijímací zkoušky v souladu s RVP?
  • Jak jednotné přijímací zkoušky ovlivňují obsah výuky?
  • Zjišťuje se, kdo se kam dostane podle sociálněekonomického statusu rodiny?
  • Co jednotné přijímací zkoušky testují? Testují se znalosti, nebo se i nějak zohledňuje kompetenční model?
  • Je možné do budoucna ponechat aktuální nastavení, tedy že využití je ponecháno v kompetenci ředitelů škol?
  • Dávají výsledky tohoto testování formativní zpětnou vazbu základním školám a jejich učitelům?
  • Co je smyslem přijímacího řízení?

Účastníci panelové diskuze:

  • Karel Derfl / ředitel ZŠ Chraštice, zástupce Učitelské platformy
  • Miroslav Hřebecký / programový ředitel EDUin
  • Michaela Kleňhová / ředitelka CERMAT
  • Jitka Kmentová / ředitelka Gymnázia Na Zatlance
  • Ivan Smolka / ředitel Waldorfského lycea
  • Ondřej Nováček / 1. místopředseda České středoškolské unie, student Gymnázia Jaroslava Vrchlického v Klatovech

Moderátor:

  • Bohuslav Hora / Učitelská platforma
logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články