Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 17.-23.3.2014
Témata týdne: Co bude evidovat registr učitelů, téma školního stravování opět na stole, berlínská škola zrušila osnovy, má mít učitel právní ochranu?, emigrace kvůli domácímu vzdělávání, Václav Klaus jr. v politice, interpelace ohledně maturit, čeká nás Rok technického vzdělávání, je výchovný ústav konečná?, příručka pro školy – jak se lépe domluvit s rodiči, digitální odznaky a památníčky v DOXu, standardy učitele pro práci on-line, jak vybrat správného ředitele, studium v zahraničí ano či ne?, pro a proti víceletých gymnázií, rizika multitaskingu.
Výrok týdne:
„Kam by taková úprava vedla? Dost možná ne k uklidnění, ale k vyostření školních sporů. Klidně by se mohlo stát, že by za deset let další ministr školství přišel s požadavkem, aby učitel směl nosit zbraň. Ve sborovně by se po ránu fasovaly obušky a pepřáky. Je jisté, že by změna v úřední osoby učitele nejen neochránila, ale i poškodila. A popravdě by poškodila i děti ve školách a školkách.“ Martin Fendrych komentuje na blogu nazvaném Učitel není policajt návrh ministra školství, aby se na pedagogy vztahovala právní ochrana.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)