Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Na webu http://www.novamaturita.cz/maturita-2012-podzim-1404035922.html již můžete číst zadání písemek a didaktické testy obou úrovní v českém jazyku a literatuře. Určitě bude zajímavé i poučné zkusit odhadnout, jaké podoby textů vytvořených maturanty projdou úspěšně hodnocením Cermatu. Mě potěší, jestli se dozvím, jak to vidí vyškolení hodnotitelé, kteří letos v týmu nejsou, a jak to vidí ti, kteří v něm jsou.
Je skvělé, že zadání testových úloh je dáno veřejnosti k dispozici: tak je možné společně překontrolovat, zda jsou zadání napsána bez chyb, zda nabídky odpovědí nezavádějí žáka vinou nějaké nejednoznačnosti nebo vinou rozporu mezi tím, co výchozí text říká, a co o něm tvrdí „správná“ odpověď, atp. Případné vady budou tak objeveny dříve, než za ně student ztratí body, úloha s vadami – pokud se vůbec nějaká v testu objeví – může být vyřazena z hodnocení a nebude pak třeba opravovat omyly v hodnocení ani studentův výsledek. Tato praxe „časného zásahu“ by se měla v budoucnu stát normou pro centrální testování na kterékoliv úrovni vzdělávání (pokud k němu stát opravdu přikročí). Pochopitelně: mezi námitkami proti zadáním se mohou objevit také omyly, ale tím, že i ony budou veřejně kontrolovatelné, bude dohoda o tom, co je a není pro centrální testy vhodné, mnohem snazší.