Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Praha 17. dubna 2012 – Zprávu OECD považují za důležitý hodnotící dokument všichni účastníci domácí debaty o vzdělávání, byť z ní často vyvozují protikladné závěry. Pravidelný Kulatý stůl SKAV a EDUin se proto bude snažit přesněji pojmenovat důvody tohoto různočtení a odpovědět na otázku, jaká konkrétní opatření z doporučení zprávy vyplývají.
Cílem kulatého stolu je hledat odpovědi na otázky:
Co je třeba dělat pro naplnění doporučení zprávy OECD?
Jaké jsou důvody rozdílných interpretací závěrů zprávy?
Která z doporučení zprávy již realizujeme?
Jaká opatření je ještě třeba v tomto směru připravit?
Co lze a nelze v našem vzdělávacím systému považovat za nástroje sumativního a formativního hodnocení?
Jak vypadají nástroje formativního hodnocení ve srovnatelných vzdělávacích systémech?
Pozvaní panelisté:
Ing. Michaela Šojdrová, Česká školní inspekce
PhDr. David Greger, Ph.D., Pedagogická fakulta UK
PhDr. Martin Chvál, Ph.D., Národní ústav pro vzdělávání, Pedagogická fakulta UK
RNDr. Pavla Polechová, CSc., Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání
Závěry zprávy v češtině najdete ZDE
Tomáš Feřtek, moderátor kulatého stolu, řekl: „O rozdílech mezi různými interpretacemi zprávy se už mluvilo vícekrát, my bychom se proto chtěli soustředit hlavně na to, která z chystaných opatření v českém školství jsou v souladu či rozporu s doporučeními zprávy. Mimo jiné se tedy zcela jistě budeme bavit i o plošném testování, výběrových šetřeních a státní maturitě.“
Kontakty:
· Tomáš Feřtek, tiskový mluvčí EDUin
e-mail: tomas.fertek@eduin.cz, mobil: 602 687 016
Poznámky pro editory:
Podrobnější informaci o zprávě OECD, související materiály a popis debaty o jejím obsahu najdete ZDE.
Pozvánku na kulatý stůl najdete ZDE.
Informace o kulatých stolech naleznete na adrese: www.skav.cz a www.ucitelske-listy.cz. Kulaté stoly probíhají pravidelně každý třetí čtvrtek v měsíci od 10.00 v aule ZŠ Vodičkova v Praze 1.
EDUin je obecně prospěšná společnost, která se věnuje problematice vzdělávání a jejíž snahou je informovat veřejnost o všem důležitém, co se děje ve školství a vzdělávání. EDUin, o. p. s. byla založena v květnu 2010 a realizuje a připravuje několik informačních a osvětových projektů. Více se dozvíte na www.eduin.cz.
Populární verzi vzdělávacích témat najdete na http://fertek.blog.respekt.ihned.cz.