Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Kulatý stůl SKAV a EDUin: Jak ošetřit duševní zdraví dětí v době covidu?

24. 3. 2021
EDUin

Připojte se zítra k online debatě. Zveme vás na kulatý stůl SKAV a EDUin, který se zaměří na téma duševního zdraví u dětí v době pandemie koronaviru. Debata se koná 25. března od 14.00 do 16.00 online.

Cílem kulatého stolu je hledat odpovědi na otázky:

  • Jak současná situace uzavřených škol a protiepidemických opatření ovlivňuje duševní zdraví dětí a mladých lidí?
  • Kdo je touto situací nejvíce ohrožen?
  • Jakými formami podpory bychom měli na negativní dopady pandemie na duševní zdraví dětí a mladých lidí reagovat?
  • Na co bude potřeba se zaměřit, až se školy opět otevřou?
  • Co už dnes v oblasti podpory duševního zdraví dětí funguje? A co v systému chybí?
  • Jaká je role učitelů v péči o duševní zdraví žáků? Kdo další by se měl na podpoře duševního zdraví ve vzdělávání podílet?

Účastníci panelové diskuze:

  • Jaromír Beran, MŠMT
  • Lenka Felcmanová, Partnerství 2030+, Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání
  • Petra Wunschová, Centrum Locika
  • Veronika Šporclová, FF UK, katedra psychologie
  • Petr Winkler, Národní ústav duševního zdraví
  • Věra Huzinec Čiková, Pedagogicko-psychologická poradna Plzeň

Pozvánku s dalšími detaily naleznete zde.

 

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články