Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Kulatý stůl SKAV a EDUin: Návrat dětí do škol…a co dál? Připojte se k online debatě už dnes

10. 12. 2020
EDUin

Zveme vás na Kulatý stůl SKAV a EDUin: Návrat dětí do škol… a co dál? který proběhne ve čtvrtek 10. prosince od 14 do 16 online. Akce bude streamovaná, odkaz na stream je ZDE.

Cílem kulatého stolu je hledat odpovědi na tyto otázky:

  • Distanční výuka na jaře nezvládla zdaleka podchytit všechny děti. Kolik dětí se ocitlo mimo pravidelnou distanční výuku v podzimním období?
  • Jaká je efektivita distanční výuky v porovnání s tou prezenční?
  • Dokázali jsme pokrýt od jara doteď při výuce celé spektrum kurikula? Nebo se školy i na podzim nadále soustředily jen na „přijímačkové“ předměty?
  • Jaké recepty by měl stát a školy zvolit, abychom vyřešili rapidně narostlé nerovnosti mezi žáky? Jak kompenzovat ve výsledcích vzdělávání obrovský vliv rodinného zázemí jednotlivých dětí?
  • Jak by měla vypadat ideální prezenční výuka navazující na návrat po distanční výuce?
  • Kam nás koronavirus posunul? Jak by se ta současná výuka měla od té předcovidové lišit?

 

Potvrzení účastníci panelové diskuze:

  • Václav Korbel, analytik, PAQ Research
  • Michaela Kučerová, koordinátorka vzdělávacích služeb a metodička doučování, Člověk v tísni
  • Jana Stará, vedoucí katedry preprimální a primární pedagogiky, Pedagogická fakulta UK
  • Renáta Válková, ředitelka, ZŠ a MŠ Baška
  • Tomáš Zatloukal, ústřední školní inspektor, ČŠI

 

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články