Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Praha, 19. července – Po získání důvěry by měla vláda Andreje Babiše začít naplňovat své programové prohlášení. Jeho koncepce, struktura a obsah z hlediska vzdělávání neakcentují dostatečně významnější změny, před nimiž vzdělávací systém, ekonomika a celá česká společnost stojí. V této podobě je vzdělávání podhodnoceno. Stručné hodnocení přinášíme v tiskové zprávě.
Celkové postavení vzdělávání z hlediska priorit:
Pozitiva vládního programového prohlášení:
Negativa vládního programového prohlášení:
Bob Kartous, analytik a vedoucí komunikace EDUin, řekl: „I přes jistá pozitiva převládá obava, že vzdělávání zůstane podružným resortem bez patřičné pozornosti, na úkor zástupných (bezpečnost, která je v ČR na jedné z nejvyšších úrovní na světě) či mnohem méně důležitějších (digitalizace). Závěry a doporučení Auditu vzdělávacího systému v ČR jsou obsaženy jen částečně. Věříme ale, že to není definitivní stav a že lze řadu podstatných kroků do vládní agendy dostat. Jen je třeba, aby vláda začala konečně poslouchat hlasy poukazující na stále varovnější zanedbání nejdůležitější investiční oblasti, jak z hlediska ekonomického, tak i kulturního a společenského.“