Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Brno, 7. dubna 2016 – Eduspace, první vzdělávací festival v ČR, který proběhne doslova v celém Brně 20. – 22. 5. 2016, je postaven na 4 klíčových tématech. Prvním z nich je vztah vzdělávání a technologií. Virtuální realita, gamifikace, obrácená třída, školy na internetu. Collick, Neumajer, Kangas, Brdička a další.
Digitální technologie jsou ve vzdělávání využívány stále intenzivněji, stále více přispívají ke změnám, které ve školách probíhají. Co to se školami udělá? Záhy budeme žít v prostředí, v němž se skutečnost a virtuální realita vzájemně promísí. Co to znamená pro vzdělávání? Jak využít současné technologie k posílení samostatného vzdělávání a poznávání žáků? Jak k jejich hodnocení?
Tato a další témata festival Eduspace otevře a odborníci ukáží na konkrétní příklady. John Collick je ředitel sekce pro mezinárodní vzdělávací strategie pro východní Evropu a střední Asii ve společnosti Promethean. Více než 25 let se věnuje oblasti ICT. Marjaana Kangas působí jako výzkumnice v oblasti využití médií ve vzdělávání na finské Univerzitě v Laponsku se zkušeností z řady projektů na podporu inovativního vzdělávání. Ondřej Neumajer a Bořivoj Brdička jsou přední čeští experti a propagátoři zabývající se využitím ICT ve vzdělávání.
Eduspace je multižánrový festival, jehož ústředním narativem je vzdělávání, doprovázený doplňkovým programem v podobě hudby, divadla, galerijních či muzejních výstav. Je inspirován formátem Oppi festivalu, který proběhl v roce 2014 v Helsinkách a v roce 2015 v New Yorku. Partnery jsou Masarykova univerzita, Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Univerzita Palackého v Olomouci. Moravská galerie v Brně, Knihovna Jiřího Mahena v Brně, Hvězdárna a planetárium Brno, LUŽÁNKY – středisko volného času, Muzeum romské kultury, EDUin a řada dalších organizací a institucí.
Břetislav Svozil, hlavní organizátor festivalu Eduspace, řekl: „Technologie mění svět. Pokud se stanou dobrým nástrojem vzdělávání, mohou jej měnit k lepšímu. Musíme se to ale naučit, jsme první generací učitelů a rodičů, která prošlapává cestu.“