Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 14.-20.4.2014
Témata týdne: Přijďte na Kulatý stůl o stravování ve školách, šlamastika s učiteli bez diplomu, Václav Mertin o dětských skupinách, vyučování v romštině je slepá ulička, učitelé proti nadbytku gymnázií, debatujme o tabletech ve školách, víte, co je to auturatura?, víc peněz do výchovných ústavů, kritický nedostatek míst ve školách, nový zpravodaj ProStředoškoláky, ubývá odborných škol, výuková videa jsou přínosná, MŠMT proti sladkostem, inspirace pro chemikáře, vzdělávání stojí na hodnotách, ne na obsahu, jak vychovat z dětí čtenáře.
Výrok týdne:
„Neumím říct, jestli by z krize hodnot a autorit pomohlo třeba dočasné mocenské posílení učitelovy autority (sankcemi, právní ochranou). Zatím to vždy dopadlo tak, že taková moc byla zneužita. Asi je pořád naděje, že nejvíce platí slušnost – i vůči hrubosti a tuposti. Ale muselo by se vědomě vytvářet společenství slušných: ve škole by se muselo i ředitelství, i učitelstvo dohodnout, že se bude vůči dětem vystupovat vždy velmi slušně, až vznešeně, nedat se rozčílit ani zahnat do zoufalství.“ Ondřej Hausenblas v odpovědi na otázku Literárních novin ohledně násilí na školách.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)