Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 20. 6. – 26. 6. 2022
„Ujíždí nám vlak, když se podíváme na dobu před patnácti lety na výsledky zemí Pobaltí nebo na Polsko, byly za námi. Provedly ale celou řadu zásadních proměn, od proměny kurikula po zaměření se na problém vzdělávacích nerovností, které se promítly do proměny výuky. Nyní jsou výrazně před námi. My pořád realizujeme pedagogiku přelomu 20. a 21. století, ale už jsme ve 2. dekádě 21. století,“ okomentoval v podcastu Chytrého Česka ústřední školní inspektor Tomáš Zatloukal průměrné výsledky ČR v Indexu prosperity (aktualne.cz).
Dění v resortu školství je v posledních týdnech natolik bouřlivé, že zveřejnění letošní analytické zprávy Cermatu k výsledkům didaktických testů jednotné části maturitní zkoušky nevyvolalo příliš velkou pozornost. Vybíráme z nich přesto několik zajímavých údajů.