Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 19.- 25.5. 2014
Témata týdne: Úspěch pro každého žáka, kdo radí Chládkovi, vládní výjimka pro „nekvalifikované“, manko v penězích na vědu, jaký je váš názor na Strategii 2020?, na novelu nejsou peníze, jak školy podporují zdraví dětí, film o Romce v Cannes, Fendrych o Chládkovi, jak neuvíznout v sociálních sítích, Babiš přidá učitelům, pro a proti testování ve 4. a 8. třídách, Comenia Script bude levnější, cena pro chlapy, Chládek o maturitách, přijímačkách a svém titulu, klubovna na kolečkách, mistrovské zkoušky na většině oborů, kdo má letos umělecké střevo, peníze pro pražské VŠ.
Výrok týdne:
„Jestliže podporujeme žáky v individuálním učení, musíme také vnímat individualitu učitele a nesnažit se ho nacpat do nějakých, byť dobře myšlených, škatulek. Je třeba poskytnout učitelům autonomii. Zároveň je učitel odpovědný za výsledky svých žáků. Dobrých výsledků však může dosáhnout pouze v atmosféře sociální pohody a důvěry. Odpovědnost za její vytváření mají lídři škol, ředitelé. Otázkou ale je, kdo vytváří prostředí pohody pro ředitele? A tohle je podle mě záležitost systémová. Potřebujeme, aby stát začal učitele i jejich vedení podporovat opravdu systematicky.“ Hana Košťálová v úvodním vystoupení na konferenci Úspěch pro každého žáka.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)