Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 20.1.–26.1.2014
Témata týdne: Nominujte do 31. ledna osobnost na Cenu ministra školství, Co plánuje po nástupu ministr Chládek, Michaela Šojdrová jako náměstkyně ministra, v čem nám ne/pomůže kariérní systém, proč a čeho se bojí učitelé, probíhá spor o PORG, normativy soukromých škol na rok 2014, přetlak prvňáků musí řešit zřizovatelé, rektor UMPRUM chce od studentů společenskou citlivost, proč mají lidé rádi svou práci, co to jsou lesní školky.
Výrok týdne:
„Všichni žáci ze společného školského obvodu mají nárok na přednostní přijetí k základnímu vzdělávání před ostatními žáky. Zákon však neřeší poměry uvnitř této množiny, protože by mělo být zřejmé, že počet přijímaných žáků ze spádového obvodu obce má být shodný nebo menší než jsou kapacitní možnosti základní školy.“ Citace z vyjádření MŠMT k žádostem některých ředitelů, s jakými argumenty mají odmítat děti ze spádové oblasti, které se do jejich školy nevejdou.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)