Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 17.2.–23.2.2014
Témata týdne: Patová situace „nekvalifikovaných“ učitelů, kde jsou slabé stránky finského školství, mentoring jako cesta ke kvalitě, zajímavosti z Brašničky pro rodiče, proč se v českých školách neučí romsky, na vysokou školu bez střední, švýcarská učňovská inspirace, Zlatý Ámos finišuje, kyberšikana je běžnější, než si myslíme, jak vznikají chytré děti, přísnější přijímačky mají zvýšit kvalitu gymnázií, psaní pro Wikipedii dává studentům smysl, technika ve výuce není klíčem ke kvalitě, nový portál nabízí stáže absolventům, jak získat studenty pro stavařinu.
Výrok týdne:
„Školský zákon ani zákon o pedagogických pracovnících nezná pojem bakalář. Přesto dnes všechna učitelská studia (s výjimkou zmiňovaného prvostupňového) jsou výhradně bakalářská a následně navazující magisterská. Zde je ovšem třeba zdůraznit, že ne na všechna bakalářská studia navazují příslušná magisterská! Takže takový absolvent, který začal jako nekvalifikovaný, skončí po několika letech úmorného dvojstavu učitel-student opět jako nekvalifikovaný.“ Učitel Jan Horáček v otevřeném dopisu předsedovi školských odborů vysvětluje, proč pro něj a jeho kolegy bylo obtížné získat kvalifikaci.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)