Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Publikujeme reakci Eduarda Fuchse, člena Nezávislé odborné komise MŠMT pro posouzení maturitního testu z matematiky, který se vymezuje proti tvrzení Oldřicha Botlíka ohledně nejednoznačnosti zadání maturitní úlohy č. 11 v testu z matematiky. Rozbor Oldřicha Botlíka, který jsme publikovali dnes pod názvem V zadání maturitního testu z matematiky byla chyba, najdete ZDE.
Jako člen Nezávislé odborné komise MŠMT pro posouzení maturitního testu z matematiky musím reagovat na článek O. Botlíka, který jste dnes uveřejnili (Oldřich Botlík: V zadání maturitního testu z matematiky byla chyba, EDUIN 15. 5. 2019).
O. Botlík tvrdí, že zadání úlohy 11 v letošním didaktickém testu bylo chybné a své mylné tvrzení podporuje obsáhlým textem. Tvrzení O. Botlíka je zcela nesprávné a svědčí o nepochopení školské matematiky.
Slovo „úhel“ ve standardní školské terminologii má nejen význam, který uvádí O. Botlík ve svém textu, ale běžně značí i „velikost úhlu“ apod. Analogická situace je ve školské matematice zcela běžná i v případě jiných pojmů.
Ze zadání úlohy je zcela zřejmé, že žáci hledají velikost jiného úhlu a nemohli být zadáním úlohy uvedeni v omyl.
Jako člen uvedené komise trvám na hodnocení uvedeném v zápisu z našeho jednání a tvrzení O. Botlíka považuji za nesprávné a nekvalifikované.
Doc. RNDr. Eduard Fuchs, CSc.
Ústav matematiky a statistiky
Přírodovědecká fakulta Masarykovy univerzity v Brně