Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

EDUcast #23 – O formativním hodnocení s Alexisem Katakalidisem

12. 1. 2023
EDUin
LSGTP0417-1-1-scaled

Ministerstvo školství ve svém dlouhodobém záměru počítá v dalších letech se zrušením známkování v 1. – 3. třídách. Místo známek mají děti dostávat průběžně formativní zpětnou vazbu a na vysvědčení slovní nebo kriteriální hodnocení. Co to vlastně je formativní hodnocení? Proč to není to samé jako slovní hodnocení? Jak celá tato proměna souvisí s tím, že učitelé vědí, co je to „dobré učení“? A proč by českým školám bylo bez známek lépe?

S moderátorkou Veronikou Sedláčkovou si povídá Alexis Katakalidis, učitel angličtiny na pražském Gymnázium Jana Nerudy, průvodce programu Učitel naživo a jeden z vítězů Global Teacher Prize Czech Republic 2020.

Podcast si poslechněte zde:

Máte tip na hosta EDUcastu? Pište na: pavla.lioliasova@eduin.cz

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články