Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 10.2.–16.2.2014
Témata týdne: Ministr si usmiřuje rektory, co chybí v programovém prohlášení vlády, kulatý stůl o učitelích bez diplomu, pochybnosti o žebříčku vysokých škol, české školy neučí psát a přemýšlet, fond přispěje chudším dětem na obědy, co se změnilo ve školách po sedmnácti letech, vnoučata a prarodiče ve společné škole, EduFórum nabízí inspirativní setkání, jak na problémové rodiče, seriál o využití mobilů ve výuce, český překlad publikace o šetření PIAAC, hry pro zdravotní sestry, o kyberšikaně s Lenkou Eckertovou autorkou knihy Hustej internet.
Výrok týdne:
„Když jsem ještě učil češtinu na ZŠ, dost jsem se snažil ‚zapřáhnout koně před kočár‘ a psát se žáky především množství nejrůznějších textů, aby sami pocítili potřebu naučit se pravopis či skladbu. Myslím, že to částečně fungovalo, přinejmenším mnozí začali vnímat psaný text jako zajímavé dobrodružství. Klacky pod nohy mi ovšem házely požadavky středních škol u přijímacích zkoušek, kde dovednost dobrého písemného vyjádření byla požadována málo nebo vůbec, takže bylo nutno věnovat přece jen většinu času tradiční výuce pravidel.“ Ondřej Balík v diskusi o češtině a psaní na webu týdeníku Respekt.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)