Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
V červnu se v Americké centru konal druhý seminář pod patronací PIAAC. Jeho tématem byly výsledky výzkumů a zkušenosti českých a amerických odborníků s informačními dovednostmi dospělých a jejich rozvojem ve výuce. O svých zkušenostech promluvili Andrea Semancová z Fulbrightovy komise, Lucie Kelblová z Domu zahraničních spolupráce, Robert Aspen, učitel na Miller Middle School v americkém státě Colorado a Bořivoj Brdička z Katedry informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty UK v Praze. Pozvánku na seminář si můžete stáhnout ZDE.
Andrea Semancová na začátku krátce představila programy Fulbrightovy komise.
—
Lucie Kelblová představila výsledky PIAAC, mezinárodního výzkumu vědomostí dospělých. Ukázalo se například, že vysoká úroveň čtenářských a matematických dovedností má vliv na schopnost řešit problémy v digitálním prostředí. Její prezentaci najdete ZDE.
—
Robert Aspen srovnal způsob využívání informačních technologií mezi žáky na amerických a českých školách. Jeho prezentaci najdete ZDE.
—
Jako poslední vystoupil Bořivoj Brdička se svým zhodnocením informační gramotnosti v českých školách. Prezentaci si můžete stáhnout ZDE.
Fotogalerii z celé akce si můžete prohlédnout ZDE.