Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 27. 5.–2. 6.
debata o tom, zda zrušit, či nezrušit maturitu; letošní maturity mají potíže s hodnocením otevřených úloh; AMATE překládá návrh na podobu maturity 2018+ z cizích jazyků; Centra inkluzivního vzdělávání (CPIV) skončí v červenci; výzkum ukázal, že české děti mají ve velké míře rasistické postoje; některé české projekty eTwinning dostaly dokonce evropskou cenu; nominujte na cenu Eduína 2013; Slovensko diskutuje o stavu školství
„Pokud se má dosáhnout plného potenciálu hodnocení, je třeba, aby jednotlivé součásti hodnocení vytvářely soudržný celek. Jen tak je možné vytvářet synergie mezi jednotlivými složkami, vyhnout se duplicitním úkonům a předcházet nesourodosti cílů. (…) To hlavní, o co jde při hodnocení, je zlepšení postupů používaných ve třídě a postupů, jimiž se žáci učí.“
Z nové zprávy OECD o hodnocení vzdělávání, která porovnává systémy hodnocení v různých zemích a nabízí rady, jak využít hodnocení ke zlepšování kvality, rovnosti a efektivity vzdělávání. (více na ČŠI)